۷ سالگی کلینیک حفاظتی امنیتی افضل بهانه‌ای شد تا این روز را در کنار شما جشن بگیریم. با تخفیفات جشنواره‌ای و پکیج‌های اقتصادی با قیمت مناسب. تخفیفات جشنواره را از صفحه جشنواره ببینید. پیام مدیر کلینیک افضل به مناسبت جشن ۷ سالگی مجموعه را در ادامه همین مطلب بخوانید.

مدیر کلینیک حفاظتی امنیتی افضل

بیستم شهریور هر سال تداعی کننده تلاش و پشت کار جمعی از بزرگان و نیرو های کار آمد برای تاسیس شرکتی خوش نام در عرصه سیستم های حفاظتی و امنیتی است. که با استفاده از ظرفیت و توانمندی های خود توانسته در رونق و توسعه اقتصاد کشود گام بردارد. این نهال کوچک اکنون به درختی ۷ساله تبدیل شده است. سن او هر روز بزرگ‌تر و پربارتر از قبل در مسیر رشد و پیشرفت قرار میگیرد.
این روز بهانه‌ایست که تلاش خالصانه مدیران و کارکنان ارجمند شرکت را ارزش نهیم. و هفتمین سال حرکت و فعالیت رسمی شرکت را درکنار یکدیگر جشن بگیریم .
اینجانب مدیر کلینیک حفاظتی امنیتی افضل لازم میدانم که در این روز بزرگ و مهم قدردان شما باشم. و تشکر خود را از تلاش‌های فراوان و بی‌دریغ یکایک شما همکاران عزیز ابراز دارم. همچنین سلامتی و تندرستی شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان را از خداوند منان خواستارم.

جشن ۷ سالگی کلینیک حفاظتی امنیتی افضل
درباره smdzd

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 12 + 15 =